За думкою Ентоні Селдона, віце-канцлера Університету Букінгема, протягом найближчих десяти років системи штучного інтелекту можуть замінити вчителів.

 

 

На даний час у Кремнієвій долині США розробляють інтелектуальні системи, які здатні аналізувати вирази облич учнів, та згідно отриманої інформації коригувати навчальний процес. Крім того, завдяки використанню штучного інтелекту, можливе адаптування навчальної програми індивідуально до кожного учня. На підставі аналізу ряду показників, система може коригувати подачу матеріалу учню в залежності від його індивідуальних показників успішності, а не тільки року народження. Це надасть можливість підняти рівень якості надання освіти у всіх існуючих закладах до найвищого рівня, так як такий вчитель для кожного учня зможе підібрати програму, яка дозволить максимально розкрити його потенціал.

Крім того, такий вчитель не підвищить голос на учня, не матиме поганого настрою та буде позбавлений решти людських слабкостей.

За думкою Селдона, хоча роботи і будуть складати основну частину персоналу навчальних закладів, для людей все одно залишиться місце. Найбільш ймовірно, що в такій ситуації люди будуть виконувати роль певних кураторів навчального процесу, а також контролюватимуть виховання учнів.